Přejít na obsah

Spolu na cestách

Přeskočit menu
Spolu na cestách
Přeskočit menu
Normal Text, Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Vybavení
VÝBAVA MOTOCYKLU
Všechny tři motorky jsem měl velmi podobně vybaveny jak se patří a sluší na cestovní endura. Tzn. nesměly chybět padací rámy, kovový kryt motoru, blastry na řidítkách, boční a horní kufry. Na padací rámy jsem uchytil ještě crash bagy a na nádrž menší tankvak. Co se týká značek, tak mám rád výrobky od SW-MOTECH, Touratech. Je to zaručená kvalita a pokud se jedná o bezpečnost, tak asi není na místě šetřit.
Méně podstatný prvky pak nemám problém pořídit na Aliexpressu, jako například zrcadlo na navigaci, crash bag, vnitříní tašky apod.
1. Ochranné prvky
Horní padací rám
Nárazové tyče SW-MOTECH poskytují nezbytnou extra bezpečnost pro nádrž, kapotáž a komponenty. Jak se mi několikrát potvrdilo, lepší odřít lak na padacím rámu než poškodit plasty na motorce.
Ochranný kryt motoru
Dodatečná ochrana motoru proti kamenům a kontaktu se zemí vysoce kvalitní kryt motoru z hliníkové slitiny. Na Tigeru byl plastový kryt, který to moc nechránil, možná troch katalizátor. Instalací tohoto krytu od SW-MOTECH se, ale trochu změnil zvuk motorky z pozice jezdce.
Blaster
Tyto chrániče rukou Barkbuster jsou navrženy tak, aby byly vysoce odolné proti nárazu, a mají širokou škálu barev, které odpovídají nejoblíbenějším barvám motocyklů. Plastové chrániče VPS se dodávají se sadami větrných deflektorů s proměnlivou výškou. Větrné deflektory lze namontovat ve dvou polohách pro variabilní ochranu proti větru. Tyto blastry jsem měl opět na všech motorkách.
2. Zavazadla
boční nosiče
SW-Motech boční nosiče Quick-Lock PRO. Používájí osvědčené a oblíbené spojovací prvky QUICK-LOCK, které byly také revidovány během přestavby. Rychlouzávěry lze jako obvykle povolit o čtvrt otáčky plochým šroubovákem nebo naším multifunkčním nářadím. Nosič lze během chvilky úplně sundat a na kole zbydou jen nenáročné nástavce. Pro trvalou montáž bočního nosiče PRO na vaše kolo nyní nabízíme přepracovaný rychlouzávěr. Na BMW jsem měl nosiče ještě první generace, na Africe i Tigeru tyto nosiče, které také mohou posloužit jako padací rám.
boční kufry Trax
Odolné hliníkové kufry TRAX ADV opět prvek, který používám na všech motocyklech, resp. na BMW jsem měl první generaci a na Africe tyto. Při kolizi s kamionem jsem je naštěstí neměl nainstalované. Reliéfní vzory dodávají 1,5 milimetru silný svařovaný hliníkový materiál stěn stabilitu. Zcela odnímatelné víko s rukojetí z eloxovaného hliníku a rychloupínacími prvky usnadňuje nakládání a vykládání motocyklových zavazadel; Zkosená boční hrana poskytuje vysokou světlou výšku při zatáčení.
Topcase
Na cestách používáme 58 l horní kufr. Bohužel SW-MOTECH takto velký kufr nevyrábí, takže jsem zvolil kufr od KAPPA a doplni jsem ho vnitřní vystýlkou z Aliexpressu.
Tankvak
SW-MOTECH PRO Micro se vejde na téměř každou nádrž a bezpečně přepraví drobné nezbytnosti, jako jsou doklady od vozidla a cennosti. Stejně jako všechny tankvaky PRO, i Micro sedí na plastové základně EVA, která zaručuje, že si zachová svůj tvar. Pomocí zipu lze objem tankvaku rozšířit.
3. Držáky, doplňky
Vodotěsná obrazovka Carplay
Telefon můžete mýt schovaný v kapse nebo používat k jiným účelů. Osvědčená věc z Číny. Carplay navigaci používá radši, protože mám rád Calimoto, mapy.cz. Nejspíš v nejbližší době půjdu do novějšího modelu, protože vývoj jde překotně dopředu. Afrika měla vlastní Carplay, ale musela být spojená kabelem. Tiger nemá nic.
Copyright © 2025 Všechna práva vyhrazená.
Design @ Webmaster: Václav Šůcha | GrafikStudio.cz
Návrat na obsah